Nov 5, 2013

Soal Hati



Assalamualaikum and Salam Ma'al Hijrah for All's umat Islam :)
Harinii nak bercerita tentang SOAL HATI .
 Semua manusia mempunyai perasaan en? Alaaa kalau takdee tu bohong lah .
 Asal couple jee mesti akan memahami hati antara satu sama lain .
Ofcourse laa kan? Hati nii ada yang lembut then ade jugak yang kerass . 

Tapi kalau manusiaa mesti ada yang LEMBUT punye lahhh . 
Kalau dah rase hati tu nak mainkan perasaan seseorang baik tak payah mengaku sayang laaa . Tahu hati seseorang cepat berubah , tapi to be matured laah sikit sayangg . 
"HATI INI BAGAI DICUCU DURI" #Cewahh #Lagu #Pulakk :) . Alaaa biaselaa hati berdarah , bernanah , everything lahh . Huihhh -_-' . Apapun hati aku dahh #Despair# .
 Hati ini dah macam Tembok ! Orang tembak pun dah tak rase ape daa .
 Orang kasi kasih sayang lagi , memangg dah tak rase ape dahh . Hmm Hanya tinggal perasaan cinta akan ALLAH and MY FAMILY :) .
 Hanya diee mampu aku curahkan perasaan yang sayu ini :/ Hati ini memang mudah nak menerima orangg Tapi susah nak melupakan . 
Tapi susah jugak kalau Hati cepat tersentuh sangat juga dapat membahayakan .
So, hanya memaafkan and redho sahajee dapat memhami dengan keikhlasan :) .
 Lastly, So jagelahh hati korangg baik'baik tau ! Jangan ade orang dapat mencederakan, nanti bernanah mamposs nak pergi operate pulakk :) Save You Heart To Your Love :*
 #Byee Assalamualaikum :*

Luah hati Qaseh Eysa sila tekan ini

No comments:

Post a Comment